Tuesday 24 March 2009

66-

edvard munchii,20lei

2 comments:

  1. Oooooh ii vreau pe astia <333.

    In noaptea asta ti-am gasit blogul, si imi pare tare bine. Lucrezi extraordinar, sunt cei mai frumosi cercei pe care i-am vazut la vreun artizan in Romania vreodata. Si fiind o serioasa colectionara de cercei, am tot fost din targ in targ dupa asa ceva de ceva vreme. Felicitari!

    Sper sa pot ajunge la Maya duminica viitoare, dar daca nu, ajungi cumva prin Vama vara asta, sau nu e un punct de desfacere :) ?

    ReplyDelete
  2. Merci mult!! :D
    Dupa targ sper sa ajung si pe la mare, pana una alta daca ii vrei pe acestia imi dai un mail sau mesaj pe mess si vedem cum facem;) (daca nu esti din buc...trimit si prin posta;)
    Eu te-astept la targ! Am sa postez imediat si o harta cu locatia exacta

    ReplyDelete